Taylor Swift ujawnia próbny wygląd trasy koncertowej Eras, nową muzykę – WWD

Taylor Swift ujawnia próbny wygląd trasy koncertowej Eras, nową muzykę – WWD

Fani Taylor Swift mogą się radować, wiedząc, że jest na próbie przed trasą Eras. W czwartek piosenkarka i autorka tekstów zamieściła na Instagramie pokaz slajdów zza kulis z podpisem „In my Eras era”.

Swift ma sportowe i artystyczne podejście do ubierania się. Na pierwszym zdjęciu Swift ma na sobie czarny sportowy stanik i bojówki z wiązaniem w talii od Free People z dużymi kieszeniami.

Na innym slajdzie Swift ma na sobie czarną bluzę Conway Studios w stylu sportowo-rekreacyjnym. Swift okazała również trochę miłości do linii odzieży innej piosenkarki Beyoncé, łącząc swoją bluzę i joggery z trampkami adidas x Ivy Park Ivytopia Savage, które zostały wyprzedane.

Na innym zdjęciu Swift pokazała swoje najbardziej kolorowe podejście do ubierania się, ubrana w dżinsowy kombinezon z grafiką i haftem w kwiaty od Magnolia Pearl oraz body z nadrukiem tie-dye od Agolde.

Statyczny post Swift na Instagramie pojawia się w tym samym czasie, gdy ujawniła, że ​​o północy zadebiutuje czterema wcześniej niepublikowanymi utworami, w tym „Eyes Open (wersja Taylora)”, „Safe & Sound (wersja Taylora)”, „If This Was a Movie (wersja Taylora)” )” i „Wszystkie dziewczyny, które kochałeś”.

Fani Swift są już na TikToku, pokazując stroje, które planowali założyć na jej nadchodzącą trasę koncertową Eras. Niektórzy fani znaleźli repliki stylizacji, które nosiła, od srebrnych sukienek z frędzlami po błyszczące body. TikTok ma 36 milionów powiązanych filmów, na których fani prezentują swój styl z Eras Tour.

Oczywiście zdobycie biletów na Swift’s Eras Tour nie było łatwym zadaniem. Ticketmaster to platforma odpowiedzialna za dystrybucję biletów Eras Tour. Program Verified Fan platformy umożliwia wcześniejszą rejestrację i uzyskanie dostępu do biletów w przedsprzedaży. Jednak doniesiono, że ponad 3 miliony osób zarejestrowało się w programie, co oznacza największą rejestrację w historii witryny, a ponad połowa rejestrujących była w stanie wykorzystać dane uwierzytelniające przedsprzedaż. Według Ticketmaster, boty i fani bez kodów zaproszeń zalali witrynę przedsprzedaży 15 listopada, powodując jej awarię. Spowodowało to usterki techniczne, długi czas oczekiwania i przełożenie lub anulowanie przedsprzedaży.

Dwa dni później, 17 listopada, Ticketmaster ogłosił, że ogólna sprzedaż nie odbędzie się z powodu niewystarczającej liczby biletów z przedsprzedaży. Witryny odsprzedaży zaczęły skalpować bilety w cenach od 400 do 22 000 USD, a ze względu na model cenowy Ticketmaster niektórzy klienci mogli zapłacić nawet więcej niż oczekiwano.

Kontrowersje wykroczyły poza fanów Taylor Swift i zwróciły uwagę Kongresu. Przedstawiciele Kongresu i amerykańscy senatorowie zaczęli wzywać Ticketmaster i jego spółkę macierzystą Live Nation Entertainment do zbadania przepisów antymonopolowych. 25 stycznia Senacka Komisja Sądownicza przeprowadziła przesłuchanie zatytułowane „To jest bilet: promowanie konkurencji i ochrona konsumentów w rozrywce na żywo” w wyniku klęski biletowej Swift’s Eras Tour.

Źródło: https://wwd.com/pop-culture/celebrity-news/taylor-swift-eras-tour-rehearsals-looks-releases-new-songs-1235586463/

Martyna Bronisława

Martyna Bronisława

Uwielbiam seriale i filmy. Jako fan seriali z lat 80-tych na początku i wciąż uzależniony od współczesnych seriali, ta strona jest spełnieniem marzeń o dzieleniu się moją pasją z innymi.