TUBI PUBLIKUJE NOWE USTALENIA DOTYCZĄCE TRENDÓW W TELEWIZJI STRUMIENIOWEJ W SWOIM ROCZNYM … – PR Newswire

Tubi widzi 44% wzrost całkowitego czasu oglądania, przekroczenie 5 miliardów godzin transmisji strumieniowej w 2022 roku i osiągnięcie 64 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie

POBIERZ PEŁNY RAPORT TUTAJ

SAN FRANCISCO, 14 lutego 2023 r /PRNewswire/ — Tubi (www.tubi.tv), reklamowej usługi wideo na żądanie firmy Fox Corporation (NASDAQ: FOXA) (NASDAQ: FOX), dzisiaj opublikowano wyniki Strumień 2023: praktyczne statystyki dotyczące odbiorców dla marek, coroczny raport o oglądalności dostarczający informacji, które pomagają kształtować strategie marketingowe związane z transmisją strumieniową i telewizją. Nowe badania Tubi podkreślają gwałtowny wzrost wydatków na reklamę Connected TV (CTV), podczas gdy usługi wideo na żądanie (AVOD) z obsługą reklam przodują w pakiecie transmisji strumieniowych, ponieważ konsumenci chcą obniżyć koszty abonamentu w nadchodzącym roku.

„Ponieważ koszty subskrypcji wciąż rosną, prawie 1 na 3 streamerów planuje w tym roku zmniejszyć wydatki na usługi przesyłania strumieniowego” – powiedział Marka Rotblata, główny urzędnik skarbowy, Tubi. „Kiedy konsumenci zwracają się do AVOD w celu uzupełnienia wybranych usług SVOD, które zdecydują się zachować, Tubi oferuje bezpieczne dla marki środowisko dla reklamodawców, którzy chcą wykorzystać rosnącą, młodą, zróżnicowaną i bardzo zaangażowaną publiczność strumieniową”.

Całkowity czas oglądania Tubi (TVT) wzrósł o 44% rok do roku (rok kalendarzowy 2022 w porównaniu z rokiem 2021), przy ponad 5 miliardach godzin transmisji strumieniowej w 2022 r., a widownia platformy wzrosła, przekraczając 64 miliony aktywnych użytkowników miesięcznie. Publiczność Tubi jest nadal młoda i coraz bardziej zróżnicowana, publiczność Afroamerykanów i osób LGBT wzrosła o ponad 50% w 2022 r., a wzrost widowni przekroczył 25% na każdym głównym poziomie dochodów gospodarstw domowych i demo Latynosów – według MRI. Ponadto, podstawowa młodsza grupa demograficzna Tubi pozostaje silna – ponad 1 na 3 (36%) streamerów Tubi ma od 18 do 34 lat. Tubi z dumą oferuje konsumentom bezpłatny dostęp do ponad 50 000 tytułów od 455 partnerów w zakresie treści, a także rosnąca wyselekcjonowana oferta FAST oglądana przez 1 na 5 streamerów AVOD w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Pełny raport można pobrać Tutaj i najważniejsze są poniżej:

Kluczowe trendy branżowe:

  • Przecinanie kabli trwa, a wydatki na reklamę CTV rosną: 3 na 4 konsumentów zgadza się, że AVOD są praktyczną alternatywą dla telewizji kablowej i satelitarnej. Ponieważ reklama CTV wciąż rośnie, finansowanie nie pochodzi tylko z budżetów liniowych – w tym roku znaczące dolary z cyfrowego wideo, mediów społecznościowych, OOH i tradycyjnych mediów zostały przesunięte na CTV.
  • SVOD ograniczające udostępnianie haseł może zwiększyć churn: 35% streamerów uzyskuje dostęp do cyfrowych usług przesyłania strumieniowego wideo innych osób, a 45% streamerów chce streamować bez posiadania konta. SVOD mają na celu ograniczenie tych strat poprzez obciążanie kont współdzielonych przez wiele gospodarstw domowych, co ma zwiększyć churn.
  • Skuteczne treści i rekomendacje zwiększają satysfakcję widzów: W swoich badaniach firma Tubi zidentyfikowała pięć typów streamerów. Od „poszukiwaczy rekomendacji” po „przeglądarki zorientowane na gatunek”, wszystkie mają te same 3 czynniki satysfakcji: „dobra mieszanka” treści, skuteczne rekomendacje i bezproblemowa nawigacja. Jeśli chodzi o łatwość obsługi, poprzeczka jest wyższa dla AVOD – 34% streamerów oczekuje łatwości obsługi w SVOD, podczas gdy w przypadku FAST/AVOD podskakuje do 59%.
  • Widzowie preferują niewielkie ilości reklam i standardowe formaty reklam: 51% streamerów jest zadowolonych z 6 minut reklam na godzinę. Podczas gdy usługi przesyłania strumieniowego eksperymentują z nowymi formatami reklam, Tubi odkrył, że standardowe reklamy wideo są obecnie preferowane przez streamerów w stosunku do innych formatów, takich jak reklamy na podzielonym ekranie, reklamy interaktywne lub reklamy z kodem QR.
  • Zróżnicowani i nieosiągalni odbiorcy napędzają wydatki AVOD: Podczas gdy reklamodawcy oceniają stan telewizji strumieniowej, więcej dolarów reklamowych przeznacza się na zakupy strumieniowe niż kiedykolwiek wcześniej – 4 na 5 reklamodawców uważa reklamy w telewizji strumieniowej za bardzo wartościowe. Wzrost liczby aktywnych użytkowników miesięcznie, obecność młodych i wielokulturowych streamerów, do których trudno dotrzeć, oraz możliwość dotarcia do trudno dostępnych odbiorców zostały wymienione jako kluczowe czynniki wpływające na wydatki reklamowe AVOD.

O danych: Firma Tubi zleciła badania ankietowe wiodącym dostawcom informacji branżowych. W pierwszym kwartale 2022 r. Tubi przeprowadził ankietę wśród ponad 3000 popowców z USA, którzy streamują przez godzinę lub więcej tygodniowo za pomocą Qualtrics. W trzecim kwartale 2022 r. Tubi przeprowadził ankietę wśród 2000 streamerów AVOD i SVOD za pomocą Magid i 4500 streamerów ogólnych za pomocą Marketcast. Wszystkie te dane zostały wykorzystane do lepszego zrozumienia krajobrazu transmisji strumieniowych w 2022 r. Tubi przeanalizował również szereg własnych i zewnętrznych źródeł danych, w tym połączenie danych MRI i danych zgłoszonych przez samych siebie.

O Tubie
Tubi, wspierana reklamami usługa wideo na żądanie firmy Fox Corporation, ma ponad 50 000 filmów i programów telewizyjnych, w tym rosnącą bibliotekę Tubi Originals, ponad 200 lokalnych i na żywo kanałów informacyjnych i sportowych oraz 455 partnerów rozrywkowych, obejmujących treści wszystkich głównych Hollywoodzkie studio. Tubi daje fanom filmu, telewizji, wiadomości i sportu łatwy sposób na odkrywanie nowych treści, całkowicie za darmo.

Tubi jest dostępny na urządzeniach mobilnych z Androidem i iOS, Amazon Echo Show, Google Nest Hub Max, Comcast Xfinity X1, Cox Contour oraz na podłączonych urządzeniach telewizyjnych, takich jak Amazon Fire TV, telewizory Vizio, telewizory Sony, telewizory Samsung, Roku, Apple TV , Chromecast, Android TV, PlayStation 5, Xbox Series X | S, a wkrótce w telewizorach Hisense na całym świecie. Konsumenci mogą również oglądać treści Tubi w Internecie pod adresem www.tubi.tv.

ŹRÓDŁO Fox Corporation

Źródło: https://www.prnewswire.com/news-releases/tubi-releases-new-findings-on-streaming-tv-trends-in-its-annual-report-the-stream-2023-actionable-audience-insights-for-brands-301746047.html

Avatar photo

Martyna Bronisława

Uwielbiam seriale i filmy. Jako fan seriali z lat 80-tych na początku i wciąż uzależniony od współczesnych seriali, ta strona jest spełnieniem marzeń o dzieleniu się moją pasją z innymi.